Proč virtuální asistentka?
Proč virtuální asistentka?
Pojem virtuální asistentka (VA) je velmi jednoduchý, jedná se o vzdálenou spolupráci. Práce probíhá online, a to odkudkoliv, kde se asistentka právě nachází.
Široká veřejnost si neumí představit, jak taková virtuální asistentka funguje. Pod pojmem asistentka si představí někoho, kdo sedí na recepci nějaké firmy, vaří kávu a vítá příchozí klienty. Ano, někde to tak stále může fungovat a tím se pojem asistent může pro někoho zdát méněcenným. Nicméně pod pojmem virtuální asistentka se skrývá oborná způsobilost a bohaté zkušenosti. V takové asistentce se skrývá víc než si mnoha umí představit.
Virtuální asistentka je osoba, která vyřizuje na dálku a online úkoly a povinnosti všem zaneprázdněným podnikatelům, kteří se tomu sami nemohou z jakéhokoliv důvodu věnovat. Hlavní výhoda spočívá v úspoře provozních, ale i mzdových nákladech. Další krásnou výhodou je, že virtuální asistentka pracuje s nasazením a chutí, protože si tuto cestu sama zvolila. Klienti ji vnímají jako svého obchodního partnera, nikoli jako zaměstnance.
DŮVODY, PROČ SI POŘÍDIT SVOU VIRTUÁLNÍ ASISTENTKU...
- Úspora času
Čas je drahocenný a důležitý nejen v osobním životě, ale i v tom pracovním. Jak získat více času? Není nic jednoduššího než úkol delegovat na někoho, kdo vám s tím nejen pomůže, ale zároveň najde způsob a cestu pro další plánování. Díky delegování úkolů získáte více prostoru pro své stěžejní úkoly, které za vás už nikdo jiný udělat nemůže.
- Úspora nákladů
Spolupráce s virtuální asistentkou vám rozhodně výrazně sníží náklady.
Není nutné vytvářet pracovní pozici nebo přijímat nového zaměstnance. Jsou tak ušetřeny náklady na zaučování, školení, ale především náklady, které jsou spojené s povinnými odvody za zdravotní a sociální pojištění.
Další úspora nákladů přichází s pracovním místem, jako je kancelář nebo prostor. Šetří se náklady na energie spojené s vytápěním, osvícením, náklady na pořízení IT techniky, a pod.
Virtuální asistentka dostane zaplaceno skutečně za odvedenou práci (hodinově nebo za daný úkol) a na základě předem dohodnutých podmínek spolupráce. Není potřeba si lámat hlavu nad případným ukončením spolupráce. Virtuální asistentka pracuje na IČ, ve výjimečných případech na DPP (Dohodu o provedení práce).
- Odborné dovednosti
Díky virtuální asistence získává klient větší hodnotu při nižších nákladech. Virtuální asistentka je "hotový člověk" plný zkušeností a znalostí. Je oslovena v momentě, kdy ji pouze delegujete práci a není potřeba ji složitě školit nebo cokoliv vysvětlovat.
- Nižší pracovní zátěž
Nikdo není stroj, je potřeba si dopřát oddech (v podnikání to platí dvojnásob), věnovat se rodině, péči o zdraví, koníčkům, ale i zajímavým činnostem pro růst byznysu.
- Efektivní práce
Virtuální asistentka je sama podnikatelkou, nastavuje si práci sama a pečlivě si vše plánuje. Přijímá práci pouze od těch klientů, kde si je na 100 % jistá, že ji oborně zvládne a zároveň stihne do smluveného termínu. Nemůže se tak stát, že práce nebude hotova včas. Ví, že time management je klíčový a splněný úkol znamená odměnu. Nikdy od ní neuslyšíte větu "ještě 30 minut a jdeme domůůůů".