O mně

Jmenuji se Jana Hajníková a mám vystudovanou Vyšší odbornou školu v oboru firemní ekonomiky. Mám mnohaletou praxi na pozici asistentky jednatele a v současné době pracuji jako týmový asistent ve správě obchodního centra. Díky této pracovní pozici jsem získala zkušenosti se správou projektů a různých databází. Pracovat jako týmový asistent je velmi zajímavé, získávám neustále širší rozhled v oboru managementu, a proto jsem se rozhodla vydat cestou osobní asistentky neboli virtuální asistentky (práce online a odkudkoliv). 

Práce v administrativě mě baví, protože vše, co tvořím je vždy s maximálním nasazením, pečlivostí a výsledek musí mít vždy tzv. "wow efect" nejen pro mě, ale prioritně pro klienta. Baví mě objevovat a nacházet stále nové tipy a zkušenosti pro neustálé zdokonalování sebe a mé práce. Řídím se mottem "Nic není nemožné."

Od listopadu 2023 nabízím externě i služby v oblasti ÚČETNICTVÍ a FINANCÍ.

 


Vzdělávací program

Pro rozšíření základních znalostí jsem absolvovala základní vzdělávací program pro Virtuální asistentky, který nabízí sdružení virtuálních asistentek ve firmě Goodladies, s.r.o.