Vysoké náklady zaměstnanců: Proč platit víc než musíte?!

11.03.2025

Největší náklady firem spojené s kmenovými zaměstnanci zahrnují:

  1. Mzdy a benefity – Základní mzda, prémie, zdravotní pojištění, penzijní připojištění, stravenky a další benefity.
  2. Daně a odvody – Sociální a zdravotní pojištění, daň z příjmu.
  3. Kancelářské prostory – Náklady na vybavení pracovního místa, nájem kanceláří, energie a provozní výdaje.
  4. Školení a vzdělávání – Investice do rozvoje zaměstnanců a jejich odborných dovedností.
  5. Administrativní náklady – Náklady na HR oddělení, zpracování mezd a dodržování pracovních předpisů.
  6. Absence a nemocenské – Náklady spojené s dovolenou, nemocenskou nebo jinými absencemi.
  7. Rekrutování a zaškolování – Náklady na nábor nových zaměstnanců a jejich zaškolení.

Najmout si virtuální asistentku je efektivní způsob, jak snížit provozní náklady vaší firmy. 

Neváhejte mě kontaktovat a ušetříte více, než si myslíte :-)