O mně

Jmenuji se Jana Hajníková a mám vystudovanou Vyšší odbornou školu v oboru firemní ekonomiky. Mám mnohaletou praxi na pozici asistentky jednatele v soukromé firmě a následně 7 let v korporátní společnosti jako týmový asistent, a to konkrétně ve správě obchodního centra. Díky této pracovní pozici jsem získala největší zkušenosti se správou projektů, marketingem, reportingem a různých databází nebo systémů. Pracovat jako týmový asistent je velmi zajímavé - široký rozhled v oboru managementu a celkově administrativy, jako takové. Z těchto důvodů jsem se rozhodla vydat cestou osobní asistentky neboli virtuální asistentky (práce online a odkudkoliv). 

Práce v administrativě mě baví, protože vše, co tvořím je vždy s maximálním nasazením, pečlivostí a výsledek musí mít vždy tzv. "wow efect" nejen pro mě, ale prioritně pro klienta. Baví mě objevovat a nacházet stále nové tipy a zkušenosti pro neustálé zdokonalování sebe a mé práce. Řídím se mottem "Nic není nemožné."

Od listopadu 2023 nabízím externě i služby v oblasti ÚČETNICTVÍ a FINANCÍ.

 


Vzdělávací program

Pro rozšíření základních znalostí jsem absolvovala základní vzdělávací program pro Virtuální asistentky, který nabízí sdružení virtuálních asistentek ve firmě Goodladies, s.r.o.